Ovlivňovat a spolupodílet se na podobě veřejného prostoru a reklamy v ní umístěné může každý/á z nás.

Co můžete udělat jako zadavatel nebo zadavatelka reklamy?

Pokud jste zadavatel/ka reklamy, měl/a byste dbát na to, aby reklama na vaše služby/produkt byla chytrá, vtipná, zajímavá a nevyužívala jakéhokoliv druhu diskriminace, mezi které počítáme i sexismus.

Pokud chcete do prostoru vypustit novou reklamu nebo mediální kampaň, ale nejste si jistí, zdali splňuje pravidla etické reklamy, kontaktujte nás na e-mailu stinrpr@gmail.com a my vám nabídneme konzultace – vaši reklamu odborně zhodnotíme a popřípadě vám doporučíme, jak vytvořit nesexistickou reklamu.

Genderově korektní reklama prodává mnohem více než ta sexistická!

 

Jako inspiraci si stáhněte brožuru “Jak být sexy a nebýt sexistický aneb inspirace pro zadavatele a zadavatelky reklam”, kterou v roce 2017 vydalo Nesehnutí. Ke stažení ji najdete on-line ZDE.